عاشقت نبودم.........!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟

عاشقت نبودم.........!!!!!

داستان عاشقانه واقعی

گفت : سلام ...خوبی ؟ چه خبر!؟....چون متوجه نبودم ،‌جوابشو نداده بودم...1 ساعت بعدش دوباره اس داد : از عشق من خفه نشی !!!!؟؟؟؟....بای...منمون که به اسام جواب میدی....اونموقع جوابشو دادم ......گفتم : سلام...ممنون....تو چطوری؟...نه خفه نمیشم... دو روزی یدونه اس بیشتر ندادی!!...گفت : تو مگه چندتا دادی؟؟....گفتم : اول جواب سوالمو بده...چطوری ؟....دیروز جواب دادم...تو جوابمو ندادی...شبم که شبخوش گفتم.....اما تو......گفت :‌مهم نباشه حالم...نشد که اس بدم....امشب که ساعت 10 اس دادم چرا جواب ندادی ؟؟....گفتم : چرا اینجوری ج میدی!!؟؟؟....متوجه شدم که نشداس بدی!؟....اتاقم نبودم ...تازه متوجه شدم....گفت : باشه...تو راست میگی....

فکر میکرد دارم بهش دروغ میگم...اما من فقط  حقیقتو بهش می گفتم...

به وبلاگت سر زدم....خوشحال شدم که سرت شلوغ و گرمه....کلی دوست دختر جدید...خوش باش....گفتم : چیزی نیست که بخام بخاطرش دروغ بگم...ممنونم ازت....بابت زود و بد قضاوت کردنت!!!...من چند روزه که حالندارم و مطلب نذاشتم...حتی جواب نظرهامو هم ندادم...ممنونم ازت شبخوش....

داخل پرانتز بگم....من یه وبلاگ دیگه دارم....که هرروز بلا استثنا مطلب میزارم و جواب تمام نظرهامو هم میدم...اما این چند وقت اخیر خیلی حالم گرفته و اصلا حالندارم....هفته پیش هم یه پست گذاشتم که حالندارم و چند روز دیگه پست میزارم....اما اینبار نگفته رفتم....و الان دو ،‌سه روزه که نه پست گذاشتم و نه جواب نظرهامو دادم...درضمن....لینک های وبلاک من چند تا خانم هم هستن...که میان نظر میزارن...و بعضی هاشون ،‌ بعضی موقع میپرسن چطوری....مینا فکر میکنه اینا دوست دختر من هستن...این قضیه خیلی خیلی خنده داره...

گفت : کامل تورو شناختم.....خندم میگیره که هی میخای خرم کنی.....اینم به افتخار تو....عرعر....شبخوش....بهش اس ندادم....

واقعا فکر میکرد دارم بهش دروغ میگم.....و هر چی که خودش فکر میکنه راسته...از این نوع صحبت کردنش خوشم نمیومد و جوابشو ندادم...

بعد خودش اس داد و گفت :......

ادامه داستانو بزودی براتون می نویسم و زیاد منتظرتون نمیزارم



نظرات شما عزیزان:

پسرک بارانی
ساعت1:03---21 اسفند 1392
حوصله داریا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در سه شنبه 20 اسفند 1392برچسب:مینا , عشق , دوست دارم , ازدواج,ساعت14:15توسط احمد | |